الخميس، 22 ديسمبر، 2016

بيان و توضيح للاصدقاء و المتابعين

اولا : انا مش بأعمل حاجة عشان الشهرة و اللايكات ، عايز تتابع وتشوف معلومات معايا اهلا و سهلا انا مش بمن عليك بعلمي انا مجرد واحد عرف حاجة و بيشاركها معاك .

ثانيا : بالنسبة للسخرية ، هي في دمي ، فكل ماهو موجود قابل للسخرية ، والمكان الامن الوحيد هو سرك .

ثالثا: اه ، عندي مشكلة مع نسخة الاسلام المتداولة اللي بيعتنقها 99% من التعداد الرسمي ، النسخة دي عدائية و غير متعايشة و همجية و عنصرية و عندها بارانويا و فوق كل ده عندها متلازمة الشعور بالاضطهاد ، مش مشكلتي هتصلحها ازاي  ولكن انا قررت حالا اني لن اقبل في حياتي لا الواقعية ولا الافتراضية اي معتنق لهذة النسخة و دي مش عنصرية ده حقي الكامل .

رابعا : حبك لوطنك شيء و ركوعك و تسبيحك بسم النظام الحاكم شيء تاني ، ينطبق عليك قانون انت حر مالم تضر .

خامسا : كل من هو على الاكونت فهو على راسي من فوق سواء صديق او متابع ، اضمن حقك في التعبير بحرية و عدم التعرض من صاحب الاكونت او من طرف ثالث ، في حال تطاولت على صاحب الاكونت او اي معلق عنده هاديك فرصة واحدة و التانية هالغي صداقتك و التالتة بلوك.

بكامل الاحترام اهلا بالجميع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق